7 mrt 2017

Twee kaarten. Een met aquarelverf en een met Distress ink


 Als eerste de kaart die ik gemaakt heb met Distress inkt en stencils.
De stempel heb ik met alcahol markers gekleurd.
Deze en de volgende kaart heb ik voor De Stempelwinkel designteam blog
gemaakt en komen van de plate van de maand.



Voor de tweede kaart heb ik een achtergrond met aquarelverf en stempels gemaakt.
Daarop met distress inkt gestempeld en gekleurd met de sharpie pen,
 de window fairy stempel en de tekst erop gestempeld.

Ik vind het altijd erg leuk jullie berichten te lezen,
zowel hier als op facebook. Dank je wel hiervoor.
Groetjes Janny

2 opmerkingen:

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny