24 okt 2017

Twee verschillende kaarten met beren

Twee kaarten met beren waarvan de eerste ook leuk is als kerstkaart.

Bij de eerste een achtergrond van distress oxide
Daarna de beren uitgewassen met chloorwater zodat de beren
wat witter werden dan de achtergrond.


Bij de tweede kaart een achtergrond met distress oxide en veel water gemaakt.
Gestempeld met  Adirondack inkt en ingekleurd met distress inkt.
De kaarten zijn voor de Stempelwinkel Designteam blog
Daar kan je deze stempels terugvinden. 

 
Als ik de eerste kaart als kerstkaart gebruikt
moet ik nog wel een tekst toevoegen en misschien een
beetje glitter maar alles is nog mogelijk.
 Groetjes Janny

1 opmerking:

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny